Twitter og Facebook kan være uundværlige værktøjer for virksomheder, der ønsker at skabe engagement og relationer til deres kunder. Men hvor aktive er de sociale medier selv på de selvsamme platforme og hvor gode er de til at interagere med deres fans?Læs Mere
NB: Artiklen er opdateret d. 5. januar 2018. Vi møder ofte folk på vores vej der har to (eller flere) profiler på LinkedIn. Men hvordan lukkes den ene ned, og hvad nu hvis man ikke kan huske sit password? Vi giver her tips til, hvordan du sikrer at du fremover kun har én LinkedIn profil.Læs Mere
Der er nu over 175 mio. LinkedIn-brugere på verdensplan, men hvordan ser det ud i Danmark? Vi har hentet en masse nye og interessante tal frem om danskerne på LinkedIn, som er præsenteret i artiklen herunder. Vi ser både på geografi, alder og køn samt uddannelsesmæssig baggrund.Læs Mere
I torsdags præsenterede LinkedIn, at der snart kommer nyt design til virksomhedssiderne, så det i højere grad passer bedre til deres nye lidt renere design. Vi ser her på, hvordan det nye design kommer til at se ud, hvad det betyder for dig som virksomhed, og hvorfor man som virksomhed bør overveje en virksomhedsside på LinkedIn.Læs Mere
Med social- og content marketing har det vist sig, at det er muligt at generere leads på hurtigere og billigere vis end via traditionel outbound. De sociale medier kan dog som bekendt bruges til meget mere end lead-generering. Forbrugerne bruger dem eksempelvis til at finde frem til hvilke produkter og services, de vil investere i, og virksomheder bruger dem til...Læs Mere
Pressemeddelelse Til september udgives bogen ’Arbejd professionelt med LinkedIn – Uden det koster penge’, der bliver Danmarks første bog om LinkedIn til virksomheder. Bogen fokuserer på, hvordan virksomheder arbejder professionelt med company pages, grupper og den personlige profil.Læs Mere
Vil du gerne optimere din professionelle online-tilstedeværelse? Så er det med at komme i sving med at udnytte LinkedIn’s fulde potentiale – det kræver faktisk ikke de helt store anstrengelser. Ved at skrue på de rigtige knapper, kan du via netværket markedsføre både dig selv og dit erhverv på effektiv vis. Mindflash har med hjælp fra Lewis Howes kreeret denne infographic, som...Læs Mere
Har du et overblik over hvilket sociale medier, der er de mest anvendte lige nu? Hvis ikke kan denne infographic give dig et hurtigt overblik over de mest hypede mediers kendetegn, popularitet og statistik. Læs mere på mashable.Læs Mere
LinkedIn præsenterer løbende nye features til deres produkter, og den seneste i rækken har fokus på relevans. I efteråret 2011 blev det muligt at sende opdateringer ud fra virksomheds-sider på LinkedIn, de såkaldte company pages. Med deres nyeste tiltag, er det nu også muligt at målrette disse opdateringer, så man sikrer højest mulig relevans.Læs Mere
I dag har LinkedIn lanceret endnu en nyhed i rækken af tiltag til company pages. Nu kan man tilføje en “follow button” til sit website, så man direkte her fra, kan følge virksomhedens company page på LinkedIn.Læs Mere