Man kan hurtigt blive opslugt af virksomhedens tilstedeværelse på diverse sociale medier. Men med planlægning og de rette værktøjer, kan du effektivt styre aktiviterne på Facebook, LinkedIn og Twitter.Læs Mere
Er din virksomhed klædt ordentligt på til en eventuel krise på de sociale medier? Har i udformet en plan for håndteringen af kritik gennem offentlige medier? Denne artikel giver dig gode råd til, hvordan du kan undgå kriser online.Læs Mere
Selvom Facebook efterhånden er en del af hverdagen hos mange , er nogle af de oftest stillede spørgsmål stadig, “hvor ofte skal vi poste?”, “Hvornår på dagen skal vi poste?” Og “hvilken type indhold skaber engagement?” I denne artikel får du 7 tips til, hvordan du sikrer engagement på Facebook. Alle tal og grafer er fra en undersøgelse af den amerikanske detailhandel, foretaget...Læs Mere
Vil du gerne have flere loyale Facebook fans? Hvis du ønsker at opbygge stærkere relationer til dine fans på Facebook, er det vigtigt, at du husker at takke dem! Læs Mere
Er du også ind imellem misundelig på de store brands på Facebook og deres uendelige mange og engagerede fans? I denne artikel ser jeg nærmere på, hvad mindre brands kan lære af de store.Læs Mere
Da Facebook i marts måned ændrede designet i nyhedsfeedet, ændrede det også måden hvorpå, vores opdateringer bliver vist. I denne infographic fra Gain får du tips til hvilke størrelser billederne skal have, for at du får det optimale ud af det nye design.Læs Mere
For et par uger siden annoncerede Facebook, at der vil komme nyt design til Facebook-sider. Men hvad betyder det for dig, hvordan kommer siderne til at se ud, og hvor kan man allerede nu teste det nye design? Bliv klogere her.Læs Mere
Mange virksomheder er blevet mere opmærksomme på, hvem deres brand-ambassadører er – de personer der ikke kun liker jeres brand og produkter, men dem som rent faktisk også er villige til at fortælle og dele jeres historier til deres eget netværk.Læs Mere
I løbet af de 10 sidste år har Facebook lanceret et hav af nye produkter og funktioner for at give brugerne den bedst mulige oplevelse på Facebook. Herunder produkter som Facebook Beacon, Deals og Credit, som alle blev oprettet for at skabe en endnu bedre brugeroplevelse.Læs Mere