Genbrug er in – også på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Genbrug er det nye sort – også på de sociale medier. Er du blandt de mange, der er udfordret af kravet om at opfinde den dybe tallerken hver gang, der skal postes indhold på de mange sociale platforme? Så læs med her og find ud af, hvordan du kan genbruge dit bedste indhold på tværs… Read more »

Læs mere

Bliv thought leader med LinkedIn Articles

D. af Lærke Cichosz .

Har du stiftet bekendtskab med LinkedIn Articles og de stærke muligheder, der følger med disse artikler? LinkedIn-artiklerne kan bruges som et stærkt værktøj til at positionere dig selv, hvad end det er fagligt eller personligt, og gjort rigtigt kan de være med til at sikre dig en position som thought leader. Vi har samlet en… Read more »

Læs mere

Det bedste tidspunkt at poste Facebook-indhold på

D. af Lærke Cichosz .

Et spørgsmål vi ofte hører, når vi er ude hos kunder, er: “Hvornår skal vi poste indhold på Facebook?” (og på alle andre sociale medier for den sags skyld). Et spørgsmål, der (desværre) ikke findes ét entydigt svar på. I denne artikel forklarer vi hvorfor, og vigtigst af alt sætter vi fokus på, hvilke taktikker… Read more »

Læs mere

Sådan forbedrer du nyhedsbrevets åbningsrate

D. af Kristina Thomsen .

Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.

Læs mere

Kom i gang med Influencer Marketing

D. af Kristina Thomsen .

Har du overvejet at markedsføre dit produkt ved hjælp af influencers på SoMe? Er du i tvivl om, hvordan du skal finde og komme i kontakt med de rette influencers? I denne artikel guider vi dig skridt for skridt til, hvordan du bedst kommer i gang med influencer marketing – og ikke mindst får succes… Read more »

Læs mere

Personaer: Arbejdet med SoMe målgrupper

D. af Lærke Cichosz .

Vi ved alle sammen, at det er vigtigt at arbejde med målgrupper, når vi snakker sociale medier og generel kommunikation og markedsføring. Men der findes ikke én rigtig opskrift på, hvordan man griber arbejdet an. Vi har i denne artikel kigget nærmere på arbejdet med personaer for at give dig et konkret værktøj til det… Read more »

Læs mere

Storytellingens kunst på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Storytelling er et anerkendt og ofte brugt redskab i virksomheders markedsføringsstrategier. At opbygge din markedsføring og dit brand omkring en historie er en måde, hvorpå du både kan differentiere dig fra dine konkurrenter – og ikke mindst tiltrække opmærksomhed fra både nuværende og potentielle kunder. Men hvad er egentlig magien bag storytelling? Og hvorfor er… Read more »

Læs mere

LinkedIn: Lav den perfekte link-opdatering med billede

D. af Lærke Cichosz .

LinkedIn er stadig i gang med at udrulle deres nye design på både Company Pages, Showcase Pages og de personlige profiler. Som mange nok har bemærket, har det betydet flere udfordringer, som vi tillader os at kalde ‘LinkedIn bugs’ – funktioner, der har været midlertidigt ude af drift mv.  Én af de helt væsentlige, har… Read more »

Læs mere