Storytellingens kunst på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Storytelling

Storytelling er et anerkendt og ofte brugt redskab i virksomheders markedsføringsstrategier. At opbygge din markedsføring og dit brand omkring en historie er en måde, hvorpå du både kan differentiere dig fra dine konkurrenter – og ikke mindst tiltrække opmærksomhed fra både nuværende og potentielle kunder. Men hvad er egentlig magien bag storytelling? Og hvorfor er… Read more »

Læs mere

LinkedIn: Lav den perfekte link-opdatering med billede

D. af Lærke Cichosz .

Lav-den-perfekte-linkedin-opdatering-billede-link

LinkedIn er stadig i gang med at udrulle deres nye design på både Company Pages, Showcase Pages og de personlige profiler. Som mange nok har bemærket, har det betydet flere udfordringer, som vi tillader os at kalde ‘LinkedIn bugs’ – funktioner, der har været midlertidigt ude af drift mv.  Én af de helt væsentlige, har… Read more »

Læs mere

Nyhedsbrevets gode historier

D. af Kristina Thomsen .

Once upon a time

Det er en kunst at skrive det gode nyhedsbrev – men du kommer langt, hvis dit nyhedsbrev består af berigende og spændende historier, som er relevante for dine læsere. Det kan være en udfordring at finde på idéer til fængende content. Derfor har vi i denne artikel samlet 8 inspirerende idéer til historier, du kan… Read more »

Læs mere

5 tips til effektiv markedsføring på LinkedIn

D. af Kristina Thomsen .

Markedsføring på LinkedIn

LinkedIn har udgivet en e-bog, der indeholder alle de tips og tricks, du som marketingansvarlig skal kende til, når du planlægger markedsføringstiltag på LinkedIn. I artiklen her har vi samlet de allerbedste pointer fra bogen, så du nemt og hurtigt kan få et overblik over, hvordan du bedst optimerer din egen markedsføringsindsats på LinkedIn.

Læs mere

Influencer marketing – en uundgåelig trend

D. af Kristina Thomsen .

Influencer marketing

Undersøgelser viser, at anbefalinger fra personer, vi har tillid til, er den stærkeste drivkraft i forbrugerens købsproces. Det er netop derfor, at begrebet ‘influencer marketing’ er blevet en vigtig del af mange virksomheders markedsføringsstrategi. Læs denne artikel om fænomenet og bliv klogere på både fordele og udfordringer ved trenden.

Læs mere

Vigtige overvejelser for at sikre godt content

D. af Lærke Cichosz .

Content marketing indsatsen

Flere og flere arbejder med content marketing, hvilket stiller stadig stigende krav til kvaliteten af indholdet, spredningen af jeres budskaber samt relationen med jeres tilhørere. Vi har samlet en række relevante overvejelser om arbejdet med content marketing, som skal sikre din organisation det stærkeste afsæt for at skille jer ud og blive set af jeres målgruppe.

Læs mere

Vellykket videomarkedsføring på FB

D. af Kristina Thomsen .

Facebook-video

Markedsføring via videocontent på Facebook er det nye sort. Vi giver dig derfor i denne artikel 6 konkrete råd til, hvordan du kan udnytte Facebooks mange videofunktioner og opnå succes med videomarkedsføring på Facebook. Med den rette indsats og de rigtige værktøjer kan Facebook-videoer blive en afgørende del af din marketingindsats.

Læs mere

Derfor skal du ikke købe Instagram-følgere

D. af Kristina Thomsen .

Derfor skal du ikke købe Instagram-følgere

At købe sig til følgere virker måske umiddelbart som den nemme vej til succes på Instagram. Men hvad er vigtigst? 10.000 følgere eller blot 100, som rent faktisk vil engagere sig i dit indhold? Vi kommer her med 3 gode grunde til, hvorfor du som virksomhed ikke skal købe dine Instagram-følgere.

Læs mere