Sådan når din artikel LinkedIn rundt

D. af Kristina Thomsen .

Udgiver du artikler på LinkedIn? Bliver dit content delt og spredt? At udgive artikler på LinkedIn er ideelt til at opbygge og styrke dit personlige brand – og så øger det eksponeringen af din virksomhed. I denne artikel kan du blive klogere på, hvordan du kan øge eksponeringen af dine LinkedIn-artikler, så de bliver læst… Read more »

Læs mere

Infographic: Vigtigheden af Social Selling

D. af Lærke Cichosz .

Som stor fortaler for Social Selling, kan vi ikke understrege vigtigheden af denne salgstilgang nok. Ikke alene oplever vi stigende efterspørgsel fra store som små virksomheder – vi oplever også effektive resultater, når der arbejdes systematisk med Social Selling. Denne infographic, udarbejdet af Hubspot, giver overblik over vigtigheden af Social Selling med konkrete facts om… Read more »

Læs mere

13 gode LinkedIn år nærmer sig sin afslutning

D. af Nicolai Hæggelin .

Jeg oprettede min LinkedIn profil tilbage i 2004 og har altid været glad gæst i ”den gratis bar”, men intet varer for evigt. Min barregning skal snart gøres op… LinkedIn har for mig altid været et overflødighedshorn af værdifulde informationer, som har skabt et stærkt afsæt for at arbejde med både faglig berigelse og Social… Read more »

Læs mere

4 gode råd til best Social Selling practice

D. af Lærke Cichosz .

Er dit mål at sikre flere kundeemner, bedre anbefalinger og større fortjeneste i 2017? Så bør du helt sikkert overveje at hoppe med på Social Selling vognen. I artiklen her har vi samlet 4 konkrete råd til at sikre en effektiv Social Selling indsats, der sikrer dig et stærkt afsæt for salgsindsatsen i det nye… Read more »

Læs mere

LinkedIn fjerner tags fra de gratis profiler

D. af Nicolai Hæggelin .

Som trofast LinkedIn bruger siden 2004 har jeg altid valgt at køre med en gratis profil (basis) og nydt godt af LinkedIns mange spændende funktioner, herunder tags, som er muligheden for at placere netværket i forskellige kategorier – eks. titler som advokat, CEO, journalist eller emner som LinkedIn leads, deltager på morgenmøder m.m.

Læs mere

Social Sellings betydning for B2B

D. af Julie Arnoldi .

Det klassiske salgsopkald til potentielle kunder er ikke længere så effektivt, som det måske var engang. Flere og flere går en stor bue udenom disse henvendelser. Det er i langt højere grad de sociale medier, der baner vejen for salg på B2B markedet.

Læs mere

De bedste artikler fra 2016

D. af Lærke Cichosz .

Året synger så småt på sidste vers, og mange begynder at forberede sig på det nye år. Derfor ser vi vores snit til at hjælpe dig på vej med guldkorn på det digitale område. Vi har nemlig samlet vores mest populære artikler fra året, der gik, med konkrete værktøjer, guides samt god inspiration, som kan… Read more »

Læs mere

Er 10 dit Social Selling lykketal?

D. af Nicolai Hæggelin .

Social Selling er en stærk metode til at berige dit netværk, skabe kvalitetsmøder og leads. Ønsker du at påbegynde din personlige Social Selling rejse, følger her konkrete råd til, hvordan du opnår succesfulde resultater.

Læs mere