Facebook udfordrer LinkedIn med CV-funktion

D. af Katrine Grønsund .

Facebook tilføjer hele tiden nye features, der konstant gør universet mere omfangsrigt. Som noget nyt, tester Facebook nu muligheden for at uploade et virtuelt CV – ligesom vi kender det fra LinkedIn. Et gennemgående træk for stort set alle features, som Facebook har lanceret gennem årene, har været et forsøg på at sikre, at brugerne… Read more »

Læs mere

10 fejl du bør undgå med Facebook annoncering

D. af Filip Poswiata .

For mange virksomheder er arbejdet med Facebook annoncering blevet en del af det vante, og giver i dag virksomheden et hav af fordele til at nå ud til deres målgruppe på. Trods det store potentiale, kan det brede udvalg af annonceindstillinger være svært at navigere igennem. I denne artikel præsenterer vi 10 fejltagelser, som du… Read more »

Læs mere

Forstå Facebooks algoritme

D. af Kristina Thomsen .

Når dine opslag på Facebook ikke ud til ligeså mange, som du havde forestillet dig? Så er du ikke alene. Med Facebooks nye algoritme kræver det en stor indsats at blive set i din målgruppes feed. I denne artikel forklarer vi i hovedtræk, hvordan den berygtede algoritme virker – og ikke mindst, hvordan du kan… Read more »

Læs mere

4 fatale fejl virksomheder begår på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

De sociale medier har åbnet op for en hel ny verden af muligheder for marketing-folk, men med de muligheder hører sig desværre også visse faldgruber, du som marketing-ansvarlig bør forsøge at undgå. I denne artikel gør vi dig klogere på de typiske fejl, der spænder ben for, at du kan opnå succes med social media… Read more »

Læs mere

7 steps til en SoMe-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Succesfuld kommunikation kræver planlægning og en strategi – det gælder også kommunikation på de sociale medier. Har du brug for hjælp til at komme i gang med brugen af de sociale medier? Eller mangler du tips til, hvordan du kan systematisere jeres SoMe-aktiviteter? Så læs med her, hvor vi guider dig skridt for skridt til… Read more »

Læs mere

7 steps til at generere leads med Facebook

D. af Katrine Grønsund .

For mange er lead-generering en vigtig del af marketing-arbejdet, som skal sikre et overblik over potentielle og interesserede kunder. Men hvordan griber man processen bedst an, hvis ens kunder primært figurerer på Facebook? I denne artikel har vi samlet 7 steps til, hvordan du kan arbejde med Facebook til lead-generering.

Læs mere

Det bedste fra 2017 – første halvår

D. af Lærke Cichosz .

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail… Read more »

Læs mere

Genbrug er in – også på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Genbrug er det nye sort – også på de sociale medier. Er du blandt de mange, der er udfordret af kravet om at opfinde den dybe tallerken hver gang, der skal postes indhold på de mange sociale platforme? Så læs med her og find ud af, hvordan du kan genbruge dit bedste indhold på tværs… Read more »

Læs mere

Det bedste tidspunkt at poste Facebook-indhold på

D. af Lærke Cichosz .

Et spørgsmål vi ofte hører, når vi er ude hos kunder, er: “Hvornår skal vi poste indhold på Facebook?” (og på alle andre sociale medier for den sags skyld). Et spørgsmål, der (desværre) ikke findes ét entydigt svar på. I denne artikel forklarer vi hvorfor, og vigtigst af alt sætter vi fokus på, hvilke taktikker… Read more »

Læs mere

Er din social media-indsats ferieklar?

D. af Charlotte Steentoft .

Sommerferien er for de fleste af os på trapperne. Kunderne er ved at være gået på ferie og nyhedsbrevet, kampagner og lignende bliver for mange sat på pause for en kortere bemærkning. Men hvad med de sociale medier? Hvem passer dem, mens du holder ferie? I denne artikel giver vi dig tips til at gøre din… Read more »

Læs mere