Nyhedsbrevets gode historier

D. af Kristina Thomsen .

Once upon a time

Det er en kunst at skrive det gode nyhedsbrev – men du kommer langt, hvis dit nyhedsbrev består af berigende og spændende historier, som er relevante for dine læsere. Det kan være en udfordring at finde på idéer til fængende content. Derfor har vi i denne artikel samlet 8 inspirerende idéer til historier, du kan… Read more »

Læs mere

Det gode nyhedsbrev: Do’s & don’ts

D. af Kristina Thomsen .

Det gode nyhedsbrev

E-mail marketing er det nye sort – og særligt nyhedsbrevet har vundet indpas blandt CMO’s og marketingafdelinger landet over. At skrive et nyhedsbrev virker umiddelbart simpelt – men at skrive det gode nyhedsbrev kræver øvelse. I denne artikel vejleder vi dig i at skrive et nyhedsbrev, som rent faktisk bliver læst og værdsat af modtageren… Read more »

Læs mere

Udbyg e-mail marketing listen med Instagram

D. af Lærke Cichosz .

Udbyg din e-mail marketing liste med Instagram

Det er ikke nogen hemmelighed at de sociale medier, heriblandt Instagram, er over os og har i dag stor indvirkning på virksomheders salgs- og marketingarbejde. E-mail marketing er dog stadig et vigtigt element. I denne artikel sætter vi fokus på nogle af e-mail marketings mange fordele, og hvordan du kan bruge Instagram til at udbygge… Read more »

Læs mere

Hvad er e-mail marketing anno 2016?

D. af Lærke Cichosz .

Hvad er e-mail marketing 2.0

E-mail marketing er et stærkt værktøj i dit marketingarbejde, og der er rigtig mange grunde til, hvorfor du skal arbejde med e-mail marketing. Men e-mail marketing udvikler sig kontinuerligt sammen med resten af det digitale. Derfor har vi samlet nogle af de vigtigste pointer, der kendetegner e-mail marketing anno 2016.

Læs mere

Optimer din åbningsrate i e-mail marketing

D. af Signe Vinther .

email

For mange virksomheder er e-mail marketing en vigtig del af den digitale indsats. Men hvad skal der til for, at modtagerne faktisk åbner dine nyhedsbreve? Hvad er den ideelle længde på en subject line, og hvornår er det bedste tidspunkt at udsende et nyhedsbrev? Der er nemlig stor forskel på, hvad der virker bedst. Vi… Read more »

Læs mere

Hvorfor e-mail marketing?

D. af Sissel Anker Nielsen .

e-mail

Vi får ofte spørgsmålene “kan e-mail marketing betale sig?” eller “virker e-mail marketing stadig?” – og svaret er “Ja”. E-mail marketing er bestemt ikke en kanal man bør overse, og det findes der en række gode argumenter for. Dem vil vi gennemgå i artiklen her.

Læs mere