De bedste artikler fra 2017

D. af Katrine Grønsund .

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for 2017, så du kan få konkret viden til at styrke din digitale indsats i 2018 – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail marketing eller Facebook. 10 gode råd… Read more »

Læs mere

E-mail marketing: 11 tendenser i 2018

D. af Kristina Thomsen .

E-mail marketing er et ældre, men stadig effektivt og relevant markedsføringsredskab. Det er dog ikke alle, e-mail marketing-tendenser, I bør implementere i jeres egen strategi. Læs med i denne artikel, hvor vi guider jer til, hvilke tendenser I bør føre ud i livet, hvilke I skal holde jer fra, og hvilke I roligt kan fortsætte… Read more »

Læs mere

E-mail marketing er endnu ikke død

D. af Filip Poswiata .

Det er en fejl at tro, at e-mail marketing ikke længere er en vigtig del af din virksomheds digitale indsats. En ny undersøgelse fra Adobe viser, at interessen for at modtage e-mails med tilbud og kampagner er højere end nogensinde før. E-mail marketing lever altså stadig i bedste velgående og er en super effektiv måde at nå ud… Read more »

Læs mere

E-mail marketing tjekliste √

D. af Digital Works .

E-mail marketing og nyhedsbreve er efterhånden en ældre disciplin, og mange af os har da også arbejdet inden for det felt i adskillige år. Men måske netop derfor, kan det for mange være en god hjælp lige at evaluere indsatsen. Jeg har lavet en tjekliste med ting, du bør sikre, der er fokus på, når… Read more »

Læs mere

Det bedste fra 2017 – første halvår

D. af Lærke Cichosz .

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail… Read more »

Læs mere

10 e-mail marketing myter

D. af Lærke Cichosz .

Der findes rigtig mange gode råd derude, når det kommer til e-mail marketing. Men hvilke er egentlig reelle, og hvilke er blot myter og misforståelser, der bliver ved med at florere? Vi har samlet en række e-mail marketing myter, som skal gøre dig klogere på arbejdet med e-mail marketing.

Læs mere

Sådan forbedrer du nyhedsbrevets åbningsrate

D. af Kristina Thomsen .

Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.

Læs mere

Nyhedsbrevets gode historier

D. af Kristina Thomsen .

Det er en kunst at skrive det gode nyhedsbrev – men du kommer langt, hvis dit nyhedsbrev består af berigende og spændende historier, som er relevante for dine læsere. Det kan være en udfordring at finde på idéer til fængende content. Derfor har vi i denne artikel samlet 8 inspirerende idéer til historier, du kan… Read more »

Læs mere

Det gode nyhedsbrev: Do’s & don’ts

D. af Kristina Thomsen .

E-mail marketing er det nye sort – og særligt nyhedsbrevet har vundet indpas blandt CMO’s og marketingafdelinger landet over. At skrive et nyhedsbrev virker umiddelbart simpelt – men at skrive det gode nyhedsbrev kræver øvelse. I denne artikel vejleder vi dig i at skrive et nyhedsbrev, som rent faktisk bliver læst og værdsat af modtageren… Read more »

Læs mere