E-mail marketing er endnu ikke død

D. af Filip Poswiata .

Det er en fejl at tro, at e-mail marketing ikke længere er en vigtig del af din virksomheds digitale indsats. En ny undersøgelse fra Adobe viser, at interessen for at modtage e-mails med tilbud og kampagner er højere end nogensinde før. E-mail marketing lever altså stadig i bedste velgående og er en super effektiv måde at nå ud… Read more »

Læs mere

Det bedste fra 2017 – første halvår

D. af Lærke Cichosz .

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail… Read more »

Læs mere

10 e-mail marketing myter

D. af Lærke Cichosz .

Der findes rigtig mange gode råd derude, når det kommer til e-mail marketing. Men hvilke er egentlig reelle, og hvilke er blot myter og misforståelser, der bliver ved med at florere? Vi har samlet en række e-mail marketing myter, som skal gøre dig klogere på arbejdet med e-mail marketing.

Læs mere

Sådan forbedrer du nyhedsbrevets åbningsrate

D. af Kristina Thomsen .

Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.

Læs mere

Nyhedsbrevets gode historier

D. af Kristina Thomsen .

Det er en kunst at skrive det gode nyhedsbrev – men du kommer langt, hvis dit nyhedsbrev består af berigende og spændende historier, som er relevante for dine læsere. Det kan være en udfordring at finde på idéer til fængende content. Derfor har vi i denne artikel samlet 8 inspirerende idéer til historier, du kan… Read more »

Læs mere

Det gode nyhedsbrev: Do’s & don’ts

D. af Kristina Thomsen .

E-mail marketing er det nye sort – og særligt nyhedsbrevet har vundet indpas blandt CMO’s og marketingafdelinger landet over. At skrive et nyhedsbrev virker umiddelbart simpelt – men at skrive det gode nyhedsbrev kræver øvelse. I denne artikel vejleder vi dig i at skrive et nyhedsbrev, som rent faktisk bliver læst og værdsat af modtageren… Read more »

Læs mere

Udbyg e-mail marketing listen med Instagram

D. af Lærke Cichosz .

Det er ikke nogen hemmelighed at de sociale medier, heriblandt Instagram, er over os og har i dag stor indvirkning på virksomheders salgs- og marketingarbejde. E-mail marketing er dog stadig et vigtigt element. I denne artikel sætter vi fokus på nogle af e-mail marketings mange fordele, og hvordan du kan bruge Instagram til at udbygge… Read more »

Læs mere

Hvad er e-mail marketing anno 2016?

D. af Lærke Cichosz .

E-mail marketing er et stærkt værktøj i dit marketingarbejde, og der er rigtig mange grunde til, hvorfor du skal arbejde med e-mail marketing. Men e-mail marketing udvikler sig kontinuerligt sammen med resten af det digitale. Derfor har vi samlet nogle af de vigtigste pointer, der kendetegner e-mail marketing anno 2016.

Læs mere

Optimer din åbningsrate i e-mail marketing

D. af Signe Vinther .

For mange virksomheder er e-mail marketing en vigtig del af den digitale indsats. Men hvad skal der til for, at modtagerne faktisk åbner dine nyhedsbreve? Hvad er den ideelle længde på en subject line, og hvornår er det bedste tidspunkt at udsende et nyhedsbrev? Der er nemlig stor forskel på, hvad der virker bedst. Vi… Read more »

Læs mere