Case: Maersk Line’s succes på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

maersk4

Du har sikkert hørt det tusindvis af gange før: “Optimér din tilstedeværelse på de sociale medier!”- og det gælder ikke kun B2C-virksomheder. Som B2B-virksomhed kan du opnå et mindst ligeså stort udbytte ved at finpudse din SoMe-strategi. I denne artikel kan du læse om et eksempel på en B2B-virksomhed, der har haft stor succes med… Read more »

Læs mere

4 gode råd til best Social Selling practice

D. af Lærke Cichosz .

4-gode-raad-til-best-social-selling-practice

Er dit mål at sikre flere kundeemner, bedre anbefalinger og større fortjeneste i 2017? Så bør du helt sikkert overveje at hoppe med på Social Selling vognen. I artiklen her har vi samlet 4 konkrete råd til at sikre en effektiv Social Selling indsats, der sikrer dig et stærkt afsæt for salgsindsatsen i det nye… Read more »

Læs mere

Social Sellings betydning for B2B

D. af Julie Arnoldi .

social selling

Det klassiske salgsopkald til potentielle kunder er ikke længere så effektivt, som det måske var engang. Flere og flere går en stor bue udenom disse henvendelser. Det er i langt højere grad de sociale medier, der baner vejen for salg på B2B markedet.

Læs mere

Professionel brug af Snapchat på B2B

D. af Kristina Thomsen .

Proffesionelt brug af Snapchat på B2B

Snapchat er blevet populært at bruge i markedsføringen af B2C-virksomheder. Men kan Snapchat også bruges professionelt af virksomheder på B2B-markedet? Det korte svar er ja – selvfølgelig kan det det. Vi giver dig her 4 gode måder, hvorpå du kan bruge Snapchat i din egen B2B-markedsføring.

Læs mere

De bedste artikler fra 2016

D. af Lærke Cichosz .

digital-works-bedste-artikler-for-2016

Året synger så småt på sidste vers, og mange begynder at forberede sig på det nye år. Derfor ser vi vores snit til at hjælpe dig på vej med guldkorn på det digitale område. Vi har nemlig samlet vores mest populære artikler fra året, der gik, med konkrete værktøjer, guides samt god inspiration, som kan… Read more »

Læs mere

6 gode eksempler: Instagram for B2B

D. af Lærke Cichosz .

gode-eksempler-paa-brugen-af-instragram-for-b2b-virksomheder

Instagram er særligt populært blandt B2C virksomheder, men det betyder ikke, at B2B virksomheder ikke ligeledes kan få stor gavn af en Instagram tilstedeværelse med det rette fokus. Vi har samlet en række eksempler på B2B virksomheder, der gør det godt på Instagram på hver deres måde.

Læs mere

Få mest ud af LinkedIns Social Selling Index score

D. af Nicolai Hæggelin .

ssi-score-facebook

Spillereglerne i SSI er ifølge LinkedIn: “Your Social Selling Index (SSI) measures how effective you are at establishing your professional brand, finding the right people, engaging with insights, and building relationships.” I artiklen her giver CEO / Founder af Digital Works, Nicolai Hæggelin, dig 4 konkrete og simple råd til, hvordan du kan styrke din SSI score… Read more »

Læs mere

Key metrics for B2B virksomheder

D. af Charlotte Steentoft .

Measure results

En af de store fordele ved at arbejde med de digitale kanaler er, at alt kan måles. Det er dog efterhånden også blevet kilden til megen frustration, for vi drukner i data. I artiklen her giver vi et bud på relevante metrics ift. at måle indsatsen særligt på B2B-markedet.

Læs mere

Account-Based Marketing (ABM)

D. af Charlotte Steentoft .

Account Based marketing

Arbejder du med B2B digital marketing, er du måske allerede stødt på begrebet ‘Account-based marketing’. Et begreb der tidligere har dækket over en indsats hos få store virksomheder, som baserede deres marketingtiltag på få konkrete, udvalgte leads.  Nu er det efterhånden blevet lidt af et buzzword i B2B marketing-verdenen, og du skal derfor ikke snydes… Read more »

Læs mere