Karrusellen er kommet til LinkedIn

D. af Sandra Christensen .

LinkedIn har nu åbnet op for endnu en annonceringsmulighed – karrusellen. De ser godt ud, de skiller sig ud i nyhedsfeedet og tilføjer en anden mulighed for at blive ”top-of-mind”. Karrusellen er et annonceformat med mange muligheder, som vi guider dig igennem i denne artikel.

Læs mere

Det bedste fra 2018 – første halvår

D. af Sandra Christensen .

Hos Digital Works holder vi os opdaterede på, hvad der sker i den digitale verden – og den viden sætter vi en ære i at formidle videre til vores læsere. I denne artikel har vi derfor samlet vores 10 mest læste artikler fra første halvår i 2018.

Læs mere

Video på LinkedIn – best practice

D. af Sandra Christensen .

Det er gået op for de fleste virksomheder, at video ikke er til at komme udenom – og dette gælder også på LinkedIn. Vi slår her fast, hvorfor du skal arbejde med video og giver råd til, hvordan du skal udforme din video på LinkedIn – afhængig af hvad du vil opnå med den.

Læs mere

4 gode råd til best Social Selling practice

D. af Digital Works .

Er dit mål at sikre flere kundeemner, bedre anbefalinger og større fortjeneste? Så bør du helt sikkert overveje at hoppe med på Social Selling vognen. I artiklen her har vi samlet 4 konkrete råd til at sikre en effektiv Social Selling-indsats.

Læs mere

Nye video-funktioner på LinkedIn

D. af Katrine Grønsund .

LinkedIn har fortsat fokus på video, og har som noget nyt lanceret nye muligheder til Company Pagen, der skal fremme brugen af video. I denne artikel kan du læse mere om de nye video-funktioner, samt hvordan du kan bruge video til at nå din målgruppe på LinkedIn.

Læs mere