De nye LinkedIn-funktioner: Active Status

D. af Kristina Thomsen .

Der sker ting og sager på LinkedIn’s platform for tiden, og i skrivende stund bliver adskillige nye initiativer rullet ud til LinkedIn’s mange brugere. Seneste skud på stammen er den ny beskedfunktion, “Active Status”. Denne giver dig mulighed for at se, hvorvidt dine forbindelser er online og tilgængelige. Læs mere om funktionen nedenfor.

Læs mere

Sådan udarbejder du en content marketing-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Alle taler om content og content marketing – og næsten lige så mange har implementeret trenden i deres strategi. Det er dog ikke alle, der høster content marketing-indsatsens frugter. Succesfuldt content marketing kræver nemlig en planlægning. Derfor guider vi dig i denne artikel til, hvordan du udarbejder og definerer en effektiv content marketing-strategi.

Læs mere

Et gratis LinkedIn værktøj – få styr på dit netværk

D. af Lærke Cichosz .

Er du garvet LinkedIn-bruger? Og har du været det gennem de senere år? Så husker du måske “Tags”og “Note”-funktionerne. LinkedIn valgte at fjerne funktionerne fra de gratis profiler i forbindelse med lanceringen af de nye LinkedIn-profiler tidligere på året – til stor ærgrelse for alle os brugere. Heldigvis er der hjælp at hente – få… Read more »

Læs mere

Hvorfor Social Selling?

D. af Kristina Thomsen .

Vi kan ikke understrege det nok. Social Selling er afgørende i dit arbejde med salg – og det er ikke bare en digital dille. Social Selling er derimod kommet for at blive! Listen over argumenter for Social Selling er lang. Læs med i artiklen her, hvor vi uddyber hvorfor Social Selling er uundværligt i din… Read more »

Læs mere

6 steps til vellykket Employee Advocacy

D. af Kristina Thomsen .

“Employee Advocacy” er et nyere begreb fra den digitale verden, der dækker over en helt særlig social media-strategi, som flere og flere virksomheder tager til sig. Strategien er simpel: hvordan kan virksomheder og medarbejdere styrke hinandens brands på SoMe? Læs mere om fænomenet i denne artikel, hvor vi guider dig til vellykket Employee Advocacy.

Læs mere

Case: Maersk Line’s succes på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Du har sikkert hørt det tusindvis af gange før: “Optimér din tilstedeværelse på de sociale medier!”- og det gælder ikke kun B2C-virksomheder. Som B2B-virksomhed kan du opnå et mindst ligeså stort udbytte ved at finpudse din SoMe-strategi. I denne artikel kan du læse om et eksempel på en B2B-virksomhed, der har haft stor succes med… Read more »

Læs mere

4 gode råd til best Social Selling practice

D. af Lærke Cichosz .

Er dit mål at sikre flere kundeemner, bedre anbefalinger og større fortjeneste i 2017? Så bør du helt sikkert overveje at hoppe med på Social Selling vognen. I artiklen her har vi samlet 4 konkrete råd til at sikre en effektiv Social Selling indsats, der sikrer dig et stærkt afsæt for salgsindsatsen i det nye… Read more »

Læs mere

Social Sellings betydning for B2B

D. af Julie Arnoldi .

Det klassiske salgsopkald til potentielle kunder er ikke længere så effektivt, som det måske var engang. Flere og flere går en stor bue udenom disse henvendelser. Det er i langt højere grad de sociale medier, der baner vejen for salg på B2B markedet.

Læs mere