Facebook Insights trin for trin

D. af Lærke Cichosz .

Facebook Insights

Facebook Insights – også kaldet Facebook Indblik – giver dig mulighed for at få værdifuld viden omkring alt fra succeser og fiaskoer til demografisk inddeling af Facebook følgere. Men værdien i Facebook Insights afhænger naturligvis af, at man kender til dets mange muligheder og ikke mindst gør brug af dem. Vi giver dig en nybegynder… Read more »

Læs mere

7 bud på din content marketingindsats i 2016

D. af Lærke Cichosz .

Content marketing trends i 2016

Vi har nu for alvor taget hul på det nye år, og marketing-planerne ruller afsted. Den digitale udvikling har fart på, og det kommende år ser sandsynligvis ikke ud som forrige, når det kommer til content marketing. Derfor giver vi dig 7 bud på, hvordan din content marketing indsats former sig i 2016, for at… Read more »

Læs mere

Sociale Signaler for SEO, og hvorfor de er vigtige

D. af Signe Vinther .

Social-media-marketing-1350x727

I dag er det hovedsageligt de sociale signaler, der er fundamentet for den internet-struktur, som vi kender i dag. De sociale signaler ser vi alle vegne, og ikke overraskende har den enorme indflydelse af sociale medier påvirket vores måde at browse på og muligheden for at dele digitalt indhold. Men hvad betyder sociale signaler –… Read more »

Læs mere

De 10 populæreste artikler fra 2015

D. af Lærke Cichosz .

Det-bedste-fra-2015

Vi skriver snart 2016 i kalenderen, men inden vi begiver os ud på det nye års eventyr, kaster vi et blik på året der gik. 2015 bød på mange spændende digitale foretagender, som vi har fulgt på tæt hold. Gik du glip af vores artikler? Så får du her et overblik over de 10 mest populære.

Læs mere