5 tips til Hyperlapse for virksomheder

D. af Sissel Anker Nielsen .

hyperlapse

Er din virksomhed på Instagram? Hvis ja, så læs med her og find ud af hvordan du kan lave effektive time-lapse videoer på platformen med Hyperlapse. Vi gennemgår 5 forskellige måder hvorpå du kan engagere dine følgere og sprede dit budskab.

Læs mere

Få flere social media fans, likes og followers

D. af Charlotte Steentoft .

få flere likes, fans og followers

Selvom antallet af ‘likes’ er lidt af en “direktør-metric”, som dybest set ikke siger meget om vores performance, så er det nu alligevel sjovere at “tale” med 2.000 frem for 200 på de sociale medier.  I artiklen her får du konkrete tips og inspiration til at vækste tilstedeværelsen for forskellige sociale medier.

Læs mere

5 måder du kan bruge #hashtags på Twitter

D. af Christine Avlund .

twitter-hashtag1

Den lille havelåge, også kaldet et hashtag, er efterhånden kendt for de fleste. Men ikke alle er helt klar over præcis hvor mange måder et hashtag kan bruges på, og hvor effektivt et værktøj det faktisk kan være på Twitter. Hashtags tillader bl.a. marketingfolk at lave brandede kampagner, nå ud til forbrugere, som de ellers… Read more »

Læs mere

Optimer HR-arbejdet på LinkedIn

D. af Sissel Anker Nielsen .

linkedin1

Der findes en lang række fordele ved at implementere LinkedIn i virksomhedens HR-arbejde – vi har samlet en række elementer der er værd at overveje, hvis din virksomhed ønsker at bruge platformen til fx employer branding, rekruttering og jobopslag, samt inspiration til, hvordan I fremstår som en attraktiv arbejdsplads.

Læs mere

Content til de 5 største platforme

D. af Sissel Anker Nielsen .

content5

Deler du content på de forskellige sociale netværk? Og har du en strategi for hvilket content, du deler på de forskellige sociale platforme? I denne artikel får du inspiration til hvordan du kan dele det rette content på de fem største sociale medier; Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ og Instagram.

Læs mere

Vend negativ feedback til positiv social media – 7 tips

D. af Sissel Anker Nielsen .

positiv3

Som marketingmedarbejder i det 21. århundrede skal du selvfølgelig være gedigent udrustet til at håndtere kritik og negativ omtale – især når det gælder social media, hvilket efterhånden er næsten altid når det kommer til offentlig kritik af din virksomhed eller virksomhedens produkter. I artiklen her får du 7 tips til at håndtere negativ feedback,… Read more »

Læs mere

4 gratis værktøjer til unikt visuelt content

D. af Sissel Anker Nielsen .

visual content

Leder du efter nye ideer og måder at præsentere dit indhold til målgruppen? I dag er visuelt content et populært marketing tool til at fange forbrugernes opmærksomhed. I denne artikel kigger vi på 4 gratis værktøjer der kan hjælpe dig med at skabe stærkt visuelt content til din kommunikation på de sociale medier. 

Læs mere

Er din social media indsats ferieklar?

D. af Charlotte Steentoft .

Sociale medier - summertime

Sommerferien er for de fleste af os på trapperne. Kunderne er ved at være gået på ferie og nyhedsbrevet, kampagner og lign. er for mange sat på pause for en kortere bemærkning. Men hvad med de sociale medier? Hvem passer dem mens du holder ferie? Få her et par tips til at gøre din social… Read more »

Læs mere