Brugernes syn på brands på sociale medier

D. af Julie Arnoldi .

smu

Tænker du nogensinde over, hvordan dit indhold på de sociale medier modtages? Det burde du. For hvad er det, der gør, at folk følger dit brand? Og hvad skal der til, for at de stopper med det igen? Ved at leve op til brugernes behov på de sociale medier, kan du styrke virksomhedens brand.

Læs mere

Infographic: Generations-specifik markedsføring

D. af Julie Arnoldi .

Social media marketing stats og facts

Sociale medier giver en essentiel mulighed for at lære dine modtagere at kende, da de kan bidrage med nyttig brugerdata og værdifuld indsigt i dit publikum. Det er dog væsentligt at være opmærksom på, at forskellige generationer bør håndteres forskelligt.

Læs mere

6 gode eksempler: Instagram for B2B

D. af Lærke Cichosz .

gode-eksempler-paa-brugen-af-instragram-for-b2b-virksomheder

Instagram er særligt populært blandt B2C virksomheder, men det betyder ikke, at B2B virksomheder ikke ligeledes kan få stor gavn af en Instagram tilstedeværelse med det rette fokus. Vi har samlet en række eksempler på B2B virksomheder, der gør det godt på Instagram på hver deres måde.

Læs mere

Facebook lancerer Facebook at Work

D. af Julie Arnoldi .

Basic analyser til Facebook Insights

Facebook annoncerede i november 2014, at de arbejdede på et nyt projekt med titlen ‘Facebook at Work’. Dette nye tiltag indebærer en ny kommerciel version af det traditionelle Facebook i form af et lukket og privat netværk for virksomheder, som så småt er begyndt at blive udrullet.

Læs mere

De nye LinkedIn Company Pages

D. af Lærke Cichosz .

Nye-Company-Pages-LinkedIn-2016

Nogle af jer har måske allerede set det på LinkedIn: Unilever har fået fornøjelsen af at afprøve betaversionen på LinkedIn’s nye Company Pages, som byder på mange nye og spændende muligheder. Vi giver et indblik i de nye ændringer annonceret af LinkedIn samt Unilevers nye Company Page.

Læs mere