2014 ifølge Google, YouTube og Facebook

D. af Charlotte Steentoft .

Året der gik 2014

Så er året ved at være gået, og traditionen tro, ser Google, YouTube og Facebook tilbage på de største øjeblikke, trends og personligheder fra 2014. Se med herunder, og bliv klogere på hvad danskerne søgte efter i 2014, hvad der var stort på YouTube og hvad vi talte om på Facebook.

Læs mere

Opsæt alerts og gør klar til juleferien

D. af Charlotte Steentoft .

ready

Så er det lige om lidt at mange af os går på lang juleferie… Men selvom virksomheden holder juleferie, er brugerne stadig derude.  Det kan derfor være en god idé at opsætte alerts så du får besked hvis I omtales på de sociale medier, samt at planlægge indhold bliver postet mens I holder fri. I… Read more »

Læs mere

Social media response flow chart

D. af Charlotte Steentoft .

Social media response flow cover

Ikke alle indlæg og kommentarer kræver et svar på de sociale medier. Men hvordan laves nemt og overskueligt nogle retningslinjer som kan deles med alle dem der sidder med de sociale medier i virksomheden? Brug dette flow chart som skabelon og inspiration til at udarbejde jeres eget. Det vil gøre det nemmere at reagere hurtigt… Read more »

Læs mere

2 effektive julekampagner til inspiration

D. af Christine Avlund .

Christmas-social-media-campaigns

December nærmer sig med hastige skridt og ligesom med så mange andre højtider i løbet af året, er julen en oplagt mulighed for at få lidt ekstra ud af dine marketingsaktiviteter. Der findes utallige kreative måder, hvorpå du kan bruge julen til at skabe opmærksomhed omkring din virksomhed og/eller berige dine kunder og ansatte med… Read more »

Læs mere

25 social media termer du skal kende

D. af Sissel Anker Nielsen .

Social media tag cloud

Social media er efterhånden blevet et stort og differentieret område – og der er mange ord og termer der bliver brugt, og som du bør kende. Hootsuite har lavet en liste over alle de vigtigste ord og definitioner.  I artiklen her, har vi samlet de 25 vigtigste du bør kende.

Læs mere

Medarbejdere som brand ambassadører

D. af Christine Avlund .

social-media-marketing-e1290984653968

Sådan gør du medarbejdere til brand ambassadører på sociale medier Medarbejderne er virksomhedens stærkeste kort på hånden, når det kommer til at skabe øget synlighed og troværdighed på sociale medier, såsom LinkedIn, Facebook og Twitter. Hver medarbejder har potentiale til at blive en værdifuld brand ambassadør for virksomheden og derfor kan det godt betale sig… Read more »

Læs mere