Infographic: Den strategiske CMO’s evolution

D. af Lærke Cichosz .

marketing-cmo

Det kan være udfordrende for marketingfolk – og ikke mindst for CMO’s – at prioritere strategier og konkrete taktikker i en hverdag fyldt med nye ting at forholde sig til: Nye trends, nye buzzwords, nye teknologier, nye input, nye medier etc.  Denne infographic sætter netop fokus på, hvilke forventninger der eksisterer i dag, hvordan realiteten… Read more »

Læs mere

Pinterest Marketing: Læring fra 1,5 mio. pins

D. af Lærke Cichosz .

pinterest-optimal-brug-af-pins

Med 150 mio. aktive Pinterest brugere, som i gennemsnit bruger 98 minutter månedligt, ligger der et stort potentiale i mediet set på globalt plan. Buffer har undersøgt en stor mængde pins – i artiklen her har vi samlet de væsentligste resultater og gode råd til, hvordan du kan omsætte læringen til praksis i din virksomhed.

Læs mere

6 vigtige indsatsområder på din Facebook-side

D. af Lærke Cichosz .

A smartphone user shows the Facebook application on his phone in the central Bosnian town of Zenica, in this photo illustration, May 2, 2013. Facebook Inc said July 24, 2013 that revenue in the second quarter was $1.813 billion, compared to $1.184 billion in the year ago period.  REUTERS/Dado Ruvic /Files (BOSNIA AND HERZEGOVINA - Tags: SOCIETY SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS)

Med 3,6 millioner danske brugere finder flere og flere virksomheder sig til rette på Facebook. Det er dog ikke nok at være til stede på mediet – en tilstedeværelse kræver naturligvis også aktivitet og en udfyldt side. I artiklen her sætter vi fokus på 6 vigtige elementer, som gerne skal være toptunet på din Facebook-side.

Læs mere

Insta – selviscenesættelse for den selvfede?

D. af Kristina Thomsen .

Instagram - selviscenesættelse for den selvfede

Instagram, bedre kendt som ”Insta”, er blevet stedet, hvor narcissistiske piger og selvoptagede fyre mødes og udveksler såkaldte ”likes” og ”follows”. Af Instagrams tusindvis af hashtags er #like4like og #follow4follow nogle af de allermest brugte blandt den unge generation. Det er svært ikke at undre sig: Hvad er formålet? Hvad opnår ham med 10.000 følgere… Read more »

Læs mere

Social Sellings betydning for B2B

D. af Julie Arnoldi .

social selling

Det klassiske salgsopkald til potentielle kunder er ikke længere så effektivt, som det måske var engang. Flere og flere går en stor bue udenom disse henvendelser. Det er i langt højere grad de sociale medier, der baner vejen for salg på B2B markedet.

Læs mere

Professionel brug af Snapchat på B2B

D. af Kristina Thomsen .

Proffesionelt brug af Snapchat på B2B

Snapchat er blevet populært at bruge i markedsføringen af B2C-virksomheder. Men kan Snapchat også bruges professionelt af virksomheder på B2B-markedet? Det korte svar er ja – selvfølgelig kan det det. Vi giver dig her 4 gode måder, hvorpå du kan bruge Snapchat i din egen B2B-markedsføring.

Læs mere

De bedste artikler fra 2016

D. af Lærke Cichosz .

digital-works-bedste-artikler-for-2016

Året synger så småt på sidste vers, og mange begynder at forberede sig på det nye år. Derfor ser vi vores snit til at hjælpe dig på vej med guldkorn på det digitale område. Vi har nemlig samlet vores mest populære artikler fra året, der gik, med konkrete værktøjer, guides samt god inspiration, som kan… Read more »

Læs mere