5 KPI’er marketingfolk ofte overser

D. af Filip Poswiata .

Det er altid rart når brugerne engagerer sig med ens indhold, men hvordan måler du lige effekten af dette engagement? I denne artikel har vi samlet 5 KPI’er, der er værd at tage i betragtning, men som ofte bliver overset i målingen af engagement på de sociale medier.

Læs mere

Forstå Facebooks algoritme

D. af Kristina Thomsen .

Når dine opslag på Facebook ikke ud til ligeså mange, som du havde forestillet dig? Så er du ikke alene. Med Facebooks nye algoritme kræver det en stor indsats at blive set i din målgruppes feed. I denne artikel forklarer vi i hovedtræk, hvordan den berygtede algoritme virker – og ikke mindst, hvordan du kan… Read more »

Læs mere

Sådan får du chefen med på SoMe-vognen

D. af Kristina Thomsen .

Er du ansvarlig for jeres sociale medier? Så kender du sikkert alt til frygten for at spørge din chef om lov til at øge jeres SoMe-budget – men et tilstrækkeligt budget er afgørende for at opnå succes med jeres indsats. Derfor kommer vi i denne artikel med en række tips til, hvordan du kan overbevise… Read more »

Læs mere

4 fatale fejl virksomheder begår på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

De sociale medier har åbnet op for en hel ny verden af muligheder for marketing-folk, men med de muligheder hører sig desværre også visse faldgruber, du som marketing-ansvarlig bør forsøge at undgå. I denne artikel gør vi dig klogere på de typiske fejl, der spænder ben for, at du kan opnå succes med social media… Read more »

Læs mere

7 steps til en SoMe-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Succesfuld kommunikation kræver planlægning og en strategi – det gælder også kommunikation på de sociale medier. Har du brug for hjælp til at komme i gang med brugen af de sociale medier? Eller mangler du tips til, hvordan du kan systematisere jeres SoMe-aktiviteter? Så læs med her, hvor vi guider dig skridt for skridt til… Read more »

Læs mere

Sådan udarbejder du en content marketing-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Alle taler om content og content marketing – og næsten lige så mange har implementeret trenden i deres strategi. Det er dog ikke alle, der høster content marketing-indsatsens frugter. Succesfuldt content marketing kræver nemlig en planlægning. Derfor guider vi dig i denne artikel til, hvordan du udarbejder og definerer en effektiv content marketing-strategi.

Læs mere