Med social- og content marketing har det vist sig, at det er muligt at generere leads på hurtigere og billigere vis end via traditionel outbound. De sociale medier kan dog som bekendt bruges til meget mere end lead-generering. Forbrugerne bruger dem eksempelvis til at finde frem til hvilke produkter og services, de vil investere i, og virksomheder bruger dem til...Læs Mere
Har du et overblik over hvilket sociale medier, der er de mest anvendte lige nu? Hvis ikke kan denne infographic give dig et hurtigt overblik over de mest hypede mediers kendetegn, popularitet og statistik. Læs mere på mashable.Læs Mere
Administrerer du en side på Facebook, har du måske lagt mærke til, at der sker lidt nyt for tiden. Facebook har lanceret et par nyheder som vi er nogle der har ventet på med spænding. Her får du et overblik over de nye muligheder.Læs Mere
Så er der netop kommet endnu et betalt produkt fra Facebook. Denne gang er det muligheden for at betale sig til øget synlighed af de opdateringer man som virksomhed sender fra sin Facebook-side. Og interessant er det, at de nye “promoted posts” også er synlige på mobile devices.Læs Mere
Mange virksomheder er efterhånden godt i gang med brugen af de sociale medier, faktisk hele 82 % af danske virksomheder, ifølge en ny rapport. Men mange famler stadig lidt, når det gælder målingen af resultatet af den hårde indsats. Herunder får du tips til, hvordan du måler din sociale medie indsats.Læs Mere
Trendanalysen 2012 viser, at annoncering på sociale medier i stigende grad er blevet populært herhjemme, og der er også god grund til at have det med i overvejelserne, når man planlægger sine kampagner. Sammenlagt bruger knap 3 mio. danskere i omegnen af 22 millioner timer på Facebook hver måned. Her får du et overblik over, hvad Facebook-annoncer er, og hvad...Læs Mere
Dit cover- og profilbillede udgør din visuelle identitet på Facebook. Det er derfor vigtigt, at du er bekendt med Facebooks regler om billedindhold samt de nye billedestørrelser. Få styr på begge dele med det samme, så du kan få optimalt udbytte af virksomhedens Timeline.Læs Mere
En god kundeservice på de sociale medier kan opbygge og pleje kundekredsen med loyalitet og engagerede kunder som belønning. Her er ti gode tips til, hvordan du gør bedst brug af de sociale medier som kanal for din kundeservice.Læs Mere
Der har i de seneste år været stor debat om, hvad en Facebook fan er værd for virksomheder. Dette kan dog være et misledende fokus, fordi man ledes til at tro, at det er antallet af fans, der bestemmer virksomhedens succes på Facebook. I virkeligheden er det næsten umuligt at sætte tal på, præcis hvor værdifuld en fan er. Det...Læs Mere
Ifølge Ad Age forventes Facebook at annoncere Timeline til Facebook-sider på en konference der afholdes i New York den 29. februar. I september 2011 præsenterede Facebook det nye design Timeline til personlige profiler – En ændring som så småt er ved at være rullet ud til de fleste profiler. Nu kommer det nye design så også til sider fra brands...Læs Mere