For nylig lancerede LinkedIn omfattende ændringer i forbindelse med deres grupper. En væsentlig ændring er opdelingen af grupper til henholdsvis standardgrupper og hemmelige grupper. Bliv klogere på hvad forskellen er på de to typer grupper, og hvilken effekt det har på dit videre arbejde med grupper på LinkedIn.Læs Mere
Med stadig voksende forventninger fra kunder, og den digitale udvikling, ser 2016 ud til at blive karakteriseret som endnu et år med fokus på, hvordan brands kan opnå og vedligeholde kundernes engagement.Læs Mere
Får du det optimale ud af dine data fra Facebook Insights (Facebook Indblik)? Og har du en klar målsætning om, hvordan du griber analysen af dem an? Facebook Insights er en guldgrube af data – men for nogen også en uoverskuelig størrelse. Derfor får du her en gennemgang af, hvordan du kan gribe dine data an med fire fokuspunkter. Er...Læs Mere
87 % af B2B virksomheder bruger sociale medier som en del af deres marketingstrategi, og 85 % af disse bruger Twitter hertil skriver Social Times. Twitter ligger lige i hælene på LinkedIn, når det kommer til B2B virksomhedernes foretrukne markedsføringsplatform.Læs Mere
En marketingmedarbejders hemmelige våben til planlægning af social media aktiviteter er kalenderen. Ikke nok med at en solid social media kalender giver dig heads up på, hvilke kommende events der er vigtige – den giver dig også overblikket over de forgangne måneder. Brugt rigtig, er du med kalenderen altid forberedt på det uventede. Simply measured har samlet en guide til den...Læs Mere
Facebook Insights – også kaldet Facebook Indblik – giver dig mulighed for at få værdifuld viden omkring alt fra succeser og fiaskoer til demografisk inddeling af Facebook følgere. Men værdien i Facebook Insights afhænger naturligvis af, at man kender til dets mange muligheder og ikke mindst gør brug af dem. Vi giver dig en nybegynder guide til Facebook Insights, så...Læs Mere
Den mobile trend inden for marketing er kommet for at blive, og et af de sociale medier, der er spået til at få et stort fokus i det kommende år, er Instagram. Instagram er nemlig meget mere end bare et sjovt fotobaseret socialt netværk. Så har du fået gjort plads til Instagram i din marketingstrategi? Med den rette strategi kan...Læs Mere
Vi har nu for alvor taget hul på det nye år, og marketing-planerne ruller afsted. Den digitale udvikling har fart på, og det kommende år ser sandsynligvis ikke ud som forrige, når det kommer til content marketing. Derfor giver vi dig 7 bud på, hvordan din content marketing indsats former sig i 2016, for at sikre at din virksomhed er...Læs Mere
I dag er det hovedsageligt de sociale signaler, der er fundamentet for den internet-struktur, som vi kender i dag. De sociale signaler ser vi alle vegne, og ikke overraskende har den enorme indflydelse af sociale medier påvirket vores måde at browse på og muligheden for at dele digitalt indhold. Men hvad betyder sociale signaler – og hvad er det egentlig?Læs Mere
Inden for det seneste års tid er flere udbydere af “live broadcast” kommet på markedet. Hvem er de store på markedet? Hvordan bruger brands den nye mulighed? Og hvad skal du vide? Få overblikket her.Læs Mere