Arbejdet med sociale medier bliver fortsat mere vigtigt. Vi har samlet en række stats og facts omkring arbejdet med sociale medier samt gode råd, så du kan arbejde professionelt med de sociale platforme. Læs Mere
Twitter har inden for de seneste måneder foretaget en række større og mindre ændringer for at engagere deres brugere og forbedre oplevelsen af platformen. Læs Mere
Er du på Twitter, så bruger du måske allerede hashtags. Men hvad skal man gøre for at bruge hashtags rigtigt – eller endnu vigtigere, hvordan undgår man at bruge hashtags ‘forkert’? Vi sætter fokus på et par af misforståelserne omkring brugen af hashtags på Twitter.Læs Mere
Måske er du allerede i gang med at blogge på LinkedIn eller overvejer om du eller en kollega skal i gang. Vi giver input til overvejelser om, hvorvidt I skal give jer i kast med LinkedIn-blogging i virksomheden, og hvordan I kommer i gang.Læs Mere
Tilstedeværelsen på de sociale medier kan være lidt af en tidsrøver – især hvis din virksomhed er aktiv på mange platforme. Her får du en række tips og værktøjer til at øge din online produktivitet.Læs Mere
Facebook Indblik (engelsk: Insights) giver gode muligheder for værdifuld viden om din indsats på Facebook. Men ved du også, at du kan trække data fra Facebook Indblik direkte ud i et Excel ark, hvis du vil analysere data for en længere periode? I artiklen her viser vi dig hvordan.Læs Mere
Facebook har efterhånden mange brugbare funktioner og værktøjer. Audience Insights – eller indblik i målgrupper – er ét af dem. Værktøjet sikrer værdifuld viden om forskellige målgrupper på Facebook, som du kan udnytte i dit marketing-arbejde. Vi giver overblik over nogle af de vigtigste funktioner, og hvordan du bedst udnytter potentialet.Læs Mere
De fleste af os ved det allerede godt; sociale medier og SEO er tæt forbundet. Men er du også klar over, hvor stor effekt arbejdet med sociale medier kan have på din virksomheds ranking i søgemaskinerne? Du får her 5 tips til, hvordan du kan optimere på SEO-indsatsen. Læs Mere
I sidste uge kom det ud, at Instagram lancerer en Instagram brand profil. Vi giver dig et indblik i, hvilke nye features du kan forvente, at Instagram folder ud.Læs Mere
Selvom LinkedIn ikke er et visuelt socialt medie ligesom fx Instagram og Pinterest, skal man ikke undervurdere effekten af de visuelle elementer i forbindelse med særligt den personlige profil. I denne artikel sætter vi fokus på, hvordan du kan sikre dig en professionel tilstedeværelse med visuelt content, som gavner både dig og den virksomhed, du repræsenterer. Artiklen er opdateret 7....Læs Mere