Kategori

Sociale medier
10
apr

Instagram er kommet for at blive

Hvem ville have troet at der ville komme så mange visuelle sociale netværks her i 2010’erne og hvem ville have troet at de faktisk ville vokse sig så store at virksomhederne ikke kan lade være med at engagere sig i dem for at kommunikere visuelt med deres forbrugere?
Læs Mere
10
apr

Highlights fra det store B2B seminar

Tirsdag formiddag var små 100 B2B folk samlet i Hellerup til seminaret Digital Marketing for B2B virksomheder. I løbet af formiddagen præsenterede FLSmidth og Maersk Line egne cases om brugen af bannerannoncer, re-targeting og sociale medier. Derudover præsenterede vi tendenser og trends inden for e-mail marketing og nyhedsbreve, og LinkedIn løftede sløret for hvor de er på vej hen.
Læs Mere
02
apr

Visit Scotland skruer op for charmen

Hvordan reklamerer man optimalt for et land? Vi har selv med eksempelvis Visit Denmark oplevet, hvor svært det kan være, især når der bruges humor. Skotland har nu valgt en anden tilgang, som måske er en mere nuttet én af slagsen. De har nemlig iført to shetlandske ponyer shetlandsk strikkede sweatre. Men virker det?
Læs Mere
Nye regler for Facebook cover foto
21
mar

Nye regler for Facebook cover foto

Det har længe været en velkendt faktor, at cover-fotoet på Facebook ikke har måtte indeholde kommercielle budskaber, nogen form for call-to-action eller kontaktinformation – til stor ærgrelse for de fleste virksomheder. Men nu er der nye lempede regler – og det giver masser af nye muligheder.
Læs Mere
27
feb

Next step for Maersk Line på sociale medier

Mere end 760.000 fans på Facebook, en solid tilstedeværelse på 10 sociale medier og adskillige awards for bedste brug af social media. Men hvad så nu? Hvad skal alt dette bruges til og hvordan værdiansættes sociale medier i en af verdens største B2B virksomheder?
Læs Mere
19
feb

Nye tal på FB Promoted posts og Offers

Facebook har offentliggjort nye tal for, hvor meget Facebook-sider benytter sig af de nyere annonceprodukter, Promoted Posts og Offers. Dertil er Facebook ved at teste en ny version af Offers, som giver brugerne langt flere muligheder, end de hidtil har haft med produktet.
Læs Mere
19
feb

Nye annonce-muligheder på YouTube

Torsdag den 7. februar blev youtube.dk lanceret. Ud over fokus på mere lokalt content, betyder det nye annoncemuligheder i Danmark. Vi har samlet et overblik over mange af mulighederne på youtube.dk samt prisstrukturen.
Læs Mere
19
feb

Case: Sælg gennem Facebook

85.000 aktive besøg på din Facebook side på kun 2 måneder må være enhver virksomheds store drøm, især hvis det også kunne genere salg på sigt eller anden positiv engagement fra sine fans! Zappos er et godt eksempel på, hvordan man kan kommunikere optimalt med henblik på fremtidigt salg. 
Læs Mere
11
feb

Facebook markedsføring uden give-aways!

I dag synes det nogle gange svært at reklamere på Facebook uden at det handler om konkurrencer eller de såkaldte “give aways”. Men kosmetikmærket NARS Cosmetics formåede at skabe stort engagement blandt sine brugere samt buzz omkring en ny limited edition kollektion på Facebook.
Læs Mere
11
feb

Pinterest – virksomhedens visuelle portal

Uanset om du vil det eller ej, vil du måske opleve, at din virksomheds produkter, visuelle identitet eller fotos er endt op på det sociale medie Pinterest. Man kan næsten ikke undgå dette, og hvorfor så ikke omfavne det og bruge det aktivt?
Læs Mere
1 34 35 36 37 38 48

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld