Kategori

Facebook
31
jan

Hvor tit skal der postes?

Frekvensen af dine posts på Facebook har betydning for brugernes engagement! Vi har i artiklen ”Social Timing – Hvornår skal der postes?” beskrevet, hvornår på dagen det er bedst at opdatere sin Facebookside, samt hvornår fans er mest villige til at dele indholdet med deres netværk. Men hvor ofte bør man så opdatere sin side for at sørge for at...
Læs Mere
02
jan

Social medie politik på arbejdspladsen?

De fleste arbejdspladser giver medarbejderne frihed til selv at administrere private e-mails og telefonopkald i arbejdstiden, men hvad med brugen af de sociale medier? Mange virksomheder har ikke en social medie politik, men der kan være problemstillinger man bør tage hensyn til, både i arbejdstiden og i privat regi.
Læs Mere
28
nov

Facebook tip – ryd op i dine applikationer

Kan du kende denne pop-up boks? Du har med sikkerhed set den, når du giver diverse applikationer adgang til dine oplysninger på Facebook, og måske er det på tide, at få ryddet op og sorteret i hvilke tilladelser du har givet til de forskellige applikationer.  
Læs Mere
21
okt

Tips til Facebook annoncering

Er du ny i disciplinen Facebook annoncering, eller bruger du det allerede og mangler en hjælpende hånd? Så har vi samlet konkrete tips, viden samt ordforklaringer som kan hjælpe dig i din annoncering på Facebook. Del gerne dine bedste tips i kommentarfeltet herunder.
Læs Mere
23
sep

Facebook Timeline

Torsdag aften (dansk tid) afholdt Facebook deres årlige f8 developer conference hvor nye tiltag præsenteres. Og i år blev der annonceret store ændringer. Inden længe får alle Facebook brugere helt nyt profil design – nemlig den nye Facebook Timeline. En tidslinje som gør det muligt at vise minder fra hele sit liv. Og måske en god måde at genopleve alt...
Læs Mere
19
sep

Nyt på Facebook

Over de sidste par uger er der kommet en del ændringer på Facebook. – Alle tiltag som ændrer måden vi deler vores posts på Facebook på. Her får du et kort overblik over de væsentligste ændringer:
Læs Mere
09
aug

Hvad er en Facebook Fan værd?

En evig tilbagevendende snak er: Hvordan måler vi effekten af vores tilstedeværelse på de sociale medier? Det seneste års tid har flere analysevirksomheder derfor forsøgt at svare på dette spørgsmål ved at udregne hvor meget en Facebook fan er værd for virksomheden. Jeg gennemgår her et par af budene, hvilket grundlag de er givet på, samt hvilken tilgang der for mange...
Læs Mere
19
jul

6 tips til din Facebook side

For at sikre at du får det optimale ud at din virksomheds tilstedeværelse på Facebook giver vi her 6 tips til hvordan du kan optimere din Facebook side.
Læs Mere
19
jun

Beløn dine Facebook fans – og behold dem

Facebook som marketing kanal har vist sig som værende yderst effektiv, hvis man forstår og lykkes med at opbygge og engagere sine fans. En af de bedste måder at sikre dette er ved at belønne nye samt eksisterende fans. Nedenfor er 4 kreative forslag til, hvordan du belønner dine Facebook fans og sikrer forsat engagement og support.
Læs Mere
06
jun

Fan engagement på Facebook sider

Visibli har i deres nylige rapport analyseret over 200 millioner Facebook Fans for at fastslå, hvordan de agerer med forskellige typer af fan sider. Ved at måle antallet af ’likes’ og kommentarer sidernes enkelte ‘posts’ opnåede over tid, har Visibli undersøgt levetiden for hvert ‘post’ samt den samlede aktivitet. Nedenfor kan du læse nogle interessante og måske overraskende resultater.
Læs Mere
1 13 14 15 16 17 18

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld