Videoer på LinkedIn er oplagt til øget synlighed. Dog er der et lille problem med formatet, som man skal være opmærksom på. Mange af LinkedIns brugere ser videoer uden lyd. Det er derfor en god idé at tilføje undertekster på dine videoer. Vi giver dig her en guide til undertekster på dine LinkedIn videoer, så dine budskaber ikke går tabt.Læs Mere
Hvis du arbejder professionelt med Employee Advocacy, har du sikkert klare mål, en struktureret plan og en brugervenlig platform, der sætter Employee Advocacy på niveau med øvrige discipliner i marketing- og kommunikationsafdelingen. Gjort rigtigt, er resultaterne af Employee Advocacy ikke til at overse. Du har en plan. Du har ledelsens opbakning. Og du har kollegaer, der vil det her. Men...Læs Mere
Du har opsat din målsætning, målgruppe og budget for kampagnen. Du har været i det kreative hjørne for at lave billedmaterialer, og du har udformet en catchy teasertekst, der skal fange brugernes opmærksomhed. Alt er opsat og klar til at blive rullet ud på LinkedIn. Men…. LinkedIn godkender IKKE din kampagne, fordi dine annoncer ikke lever op til deres retningslinjer....Læs Mere
Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst. Platformen har i skrivende stund intet mindre end 760 millioner brugere fordelt på 200 lande og regioner. Af disse er der mere end 2,5 millioner danske brugere. Vil du vide mere? I denne artikel har vi samlet en masse fun facts om LinkedIn.Læs Mere
De fleste virksomheder har en Company Page på LinkedIn, hvor de jævnligt deler berigende indhold fra. Færre virksomheder gør dog brug af Showcase Pages, hvilket kan være en god idé, hvis virksomheden har flere forskellige fokusområder med hver deres målgruppe. I denne artikel har vi samlet alt det, du skal vide i arbejdet med Showcase Pages på LinkedIn.Læs Mere
Employee Advocacy er et begreb fra den digitale verden, som bliver brugt mere og mere. Begrebet dækker over en særlig SoMe strategi, som flere virksomheder har taget til sig i løbet af de senere år. Læs mere om fænomenet her, hvor vi giver dig seks steps til, hvordan du kan skabe en vellykket Employee Advocacy strategi.Læs Mere
Året går på hæld, og vi skriver os snart ind i 2021. Hvis du er gået glip af værdifuld og berigende viden i årets løb, har vi i traditionen tro samlet et udpluk af vores bedste artikler fra 2020. De sidste måneder har budt på mange digitale nyheder, som fx LinkedIns nye design og de nye funktioner på LinkedIn. Så...Læs Mere
Efter godt og vel 5 år har LinkedIn nu valgt at re-designe deres platform, som nu har skiftet udseende og udtryk. Et nyt LinkedIn design kommer på baggrund af, at LinkedIn vil skabe en platform, hvor brugeroplevelsen bliver bedre, mere intuitiv og inkluderende. Det nye design vil blive rullet ud over de næste par måneder. Måske har du allerede fået...Læs Mere
Hvis du har prøvet at opsætte en betalt annonce før, så ved du måske også, at et af de centrale steps er at opbygge en målgruppe. Det kan være udfordrende at finde ud af, hvordan du sammensætter den rette målgruppe til din LinkedIn kampagne. Vi giver dig i denne artikel en guide til, hvordan du kan opsætte din målgruppe. Hvad...Læs Mere
LinkedIn kan være en finurlig størrelse med mange funktioner og muligheder, og det er nok de færreste der kender til dem alle. Der vil derfor helt naturligt dukke spørgsmål op undervejs i din færden på den professionelle platform. Vi præsenterer i denne artikel et førstehjælpskursus til LinkedIn, hvor du kan finde svar på alverdens spørgsmål. Hvordan får jeg min profil...Læs Mere