Hvornår er det bedste tidspunkt at poste nyheder på Facebook og Twitter? Hvornår er folk mest tilbøjelige til at sende det videre eller like? KISSmetrics har lavet denne infographic som fx viser at lørdag omkring frokosttid er det allerbedste tidspunkt at poste nyheder på Facebook. Hvad er dine erfaringer?Læs Mere
Facebook som marketing kanal har vist sig som værende yderst effektiv, hvis man forstår og lykkes med at opbygge og engagere sine fans. En af de bedste måder at sikre dette er ved at belønne nye samt eksisterende fans. Nedenfor er 4 kreative forslag til, hvordan du belønner dine Facebook fans og sikrer forsat engagement og support.Læs Mere
Det italienske modehus Diesel har netop lanceret en banebrydende kampagne, når det kommer til at inddrage de sociale medier. Som Diesel selv siger: ”We like to say what we like… If we like telling people what we like… Why not doing it in the real world?” Og det er netop hvad Diesel forsøger at få folk til med deres nye...Læs Mere
Visibli har i deres nylige rapport analyseret over 200 millioner Facebook Fans for at fastslå, hvordan de agerer med forskellige typer af fan sider. Ved at måle antallet af ’likes’ og kommentarer sidernes enkelte ‘posts’ opnåede over tid, har Visibli undersøgt levetiden for hvert ‘post’ samt den samlede aktivitet. Nedenfor kan du læse nogle interessante og måske overraskende resultater.Læs Mere
Mediebureauet Havas Media er klar med deres seneste whitepaper ”How to Find Social Media Succes”. Rapporten hjælper annoncørerne med at implementere de sociale medier i deres eksisterende medie-mix og sikre at de sociale medier bruges til at skabe værdi for modtageren.Læs Mere
Nedenfor har vi samlet en række små tips og tricks, som forhåbentlig kan være medvirkende til, at du får endnu mere ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.Læs Mere
Flere og flere virksomheder har valgt at styrke deres marketing tiltag ved at være til stede på de sociale medier. En tilstedeværelse er dog både en krævende og vedvarende proces, hvis din virksomhed ikke blot skal ende som en i mængden. Mange virksomheder går død i processen og mangler kreative ideer til, hvordan de kan optimere deres tilstedeværelse.Læs Mere
For at sikre at du ikke er gået glip af den bedste indsigt og viden, har vi samlet de 5 mest læste artikler for de første måneder i 2011. Har du allerede læst artiklerne, kan de sikkert godt tåle at blive læst igen.Læs Mere
Det har gennem længere tid være diskuteret om man kan dokumentere ROI på de sociale medier, men det afholder ikke flere af de store danske virksomheder fra, at kunne se klare afkast af deres tilstedeværelse på de sociale medier. Selvom det kan være svært at aflæse direkte på bundlinjen, er de ikke tvivl om, at den tætte kontakt til kunderne...Læs Mere
Facebook har lanceret et nyt redskab, som skal gøre det nemmere for administratorer af en Facebook-side at invitere deres kunder og e-mail kontakter til at ”connecte” med deres Facebook-side. De nye muligheder består af to måder, hvorpå du via Facebook kan importere dine e-mail kontakter og invitere dem til at ’like’ din page.Læs Mere