Kategori

ROI & måling
06
okt

Infographic – Internet Marketing tools 2015

Hvis du ønsker at forbedre din placering i Googles søgeresultater, kan det være en god idé at investere tid og penge i både gratis og betalte internet marketing tools. I denne infographic har TechWyse samlet en lang række værktøjer, du kan bruge til at gøre din internet marketing mere effektiv. [ Source TechWyse Internet Marketing ]
Læs Mere
23
sep

Ny mulighed for digital benchmarking

Networked Business Initiative (NBI) er et nyt projekt, der i løbet af de næste tre år vil klæde danske virksomheder bedre på til den digitale virkelighed. Målet er at udvikle en række digitale branchestandarder, som din virksomhed vil kunne bruge til bl.a. benchmarking. 
Læs Mere
08
sep

4 væsentlige e-mail marketing metrics

Måler du på dine nyhedsbreve og direct mails? Og i så fald hvordan? Artiklen her giver vores bud på fire væsentlige e-mail marketing metrics, som er relevante for de fleste virksomheder at måle på.
Læs Mere
05
aug

Mål din Social Selling indsats

Flere og flere virksomheder er begyndt at arbejde med begrebet social selling – og det er ikke uden grund. Research viser nemlig, at 57 % af de ansatte i socialt engagerede virksomheder opnår at få flere salgsleads. Men hvordan skal den nye indsats måles? Vi giver her vores konkrete bud.
Læs Mere
02
jun

9 simple måder at måle succes på Instagram

Mange virksomheder er efterhånden at finde på Instagram, men en del glemmer stadig at måle på resultatet af den daglige indsats. Man  går derfor glip af værdifulde og brugbare informationer, der kan være afgørende for virksomhedens succes på Instagram.  I denne artikel får du 9 simple (men nyttige) måder at måle din Instagram-indsats for at se om din tilstedeværelse skaber resultater.
Læs Mere
02
sep

Twitter Analytics – Nu åbent for alle

Hidtil har Twitter Analytics udelukkende været forbeholdt de profiler der også annoncerede på Twitter, og mange har derfor været “overladt” til diverse 3. parts værktøjer ift. måling. Men nu er der åbnet op for alle, således at vi kan få data direkte fra Twitter selv.
Læs Mere
01
apr

Tip: Google tool – PageSpeed

Et hurtigt og optimeret website med en høj indlæsningshastighed har betydning for sitets placering i søgeresultaterne – og derudover giver det et højere engagement, fastholdelse og samtale hos de besøgende.
Læs Mere
18
dec

Google Analytics funktioner opdateret

Google Analytics er blevet opdateret, og opdatering betyder, at en del ikke ser ud, som det gjorde før – vi guider dig gennem 6 af de vigtigste ændringer.
Læs Mere
19
nov

YouTube har kommerciel styrke som TV2 og TV3

Ny analyse påstår, at YouTube er konkurrencedygtig i forhold til de kommercielle TV-kanaler. YouTube’s rækkevidde blev analyseret over 4 dage og resultaterne var overraskende.
Læs Mere
05
nov

3 tools til at analysere Social Media indsatsen

Analyse af virksomhedens social media indsats er mere end bare tal. En analytisk gennemgang giver dig den data du har brug for, for at kunne forbedre virksomhedens social media engagement, give et analytisk beslutningsgrundlag for marketingafdeling og forbinde virksomhedens social media indsats med bundlinjen.
Læs Mere
1 2 3 4 5 6

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld