Kategori

Content marketing
16
feb

3 steps til en effektiv social media kalender

En marketingmedarbejders hemmelige våben til planlægning af social media aktiviteter er kalenderen. Ikke nok med at en solid social media kalender giver dig heads up på, hvilke kommende events der er vigtige – den giver dig også overblikket over de forgangne måneder. Brugt rigtig, er du med kalenderen altid forberedt på det uventede. Simply measured har samlet en guide til den...
Læs Mere
09
feb

Kvalitet eller kvantitet i Content Marketing?

Fokus på content marketing vokser fortsat i 2016, og det sætter stadig højere standarder (og krav) for arbejdet med værdiskabelse af indhold. Selv efter flere års opmærksomhed omkring content marketing er der stadig nogle marketingfolk, der foretrækker en høj volumen af content frem for at tænke på at skabe en høj kvalitet af sit content.  Skal du vælge kvalitet frem for...
Læs Mere
02
feb

5 tips til at forbedre din Instagram marketingstrategi

Den mobile trend inden for marketing er kommet for at blive, og et af de sociale medier, der er spået til at få et stort fokus i det kommende år, er Instagram. Instagram er nemlig meget mere end bare et sjovt fotobaseret socialt netværk. Så har du fået gjort plads til Instagram i din marketingstrategi?  Med den rette strategi kan...
Læs Mere
26
jan

7 bud på din content marketingindsats i 2016

Vi har nu for alvor taget hul på det nye år, og marketing-planerne ruller afsted. Den digitale udvikling har fart på, og det kommende år ser sandsynligvis ikke ud som forrige, når det kommer til content marketing. Derfor giver vi dig 7 bud på, hvordan din content marketing indsats former sig i 2016, for at sikre at din virksomhed er...
Læs Mere
26
jan

Sociale Signaler for SEO, og hvorfor de er vigtige

I dag er det hovedsageligt de sociale signaler, der er fundamentet for den internet-struktur, som vi kender i dag. De sociale signaler ser vi alle vegne, og ikke overraskende har den enorme indflydelse af sociale medier påvirket vores måde at browse på og muligheden for at dele digitalt indhold. Men hvad betyder sociale signaler – og hvad er det egentlig?
Læs Mere
19
jan

Live Broadcasting – Det skal du vide

Inden for det seneste års tid er flere udbydere af “live broadcast” kommet på markedet. Hvem er de store på markedet? Hvordan bruger brands den nye mulighed? Og hvad skal du vide? Få overblikket her.
Læs Mere
04
jan

Analyse – Virker dit indhold?

Rigtig mange er efterhånden begyndt at arbejde med Content Marketing, og dem, der allerede gør det, ved også, at det er tidskrævende at udarbejde godt content. Men hvordan finder vi ud af, om det er tiden værd? Og hvordan måler vi på hvilket af vores eksisterende indhold, der har “virket bedst”? Vi har her samlet en liste over en række...
Læs Mere
22
dec

De 10 populæreste artikler fra 2015

Vi skriver snart 2016 i kalenderen, men inden vi begiver os ud på det nye års eventyr, kaster vi et blik på året der gik. 2015 bød på mange spændende digitale foretagender, som vi har fulgt på tæt hold. Gik du glip af vores artikler? Så får du her et overblik over de 10 mest populære.
Læs Mere
07
dec

Værdien af aktive kollegaer på sociale medier

Alle taler om det i øjeblikket; ’Employee Advocacy’. Men hvad er det egentlig? Hvorfor skal vi bruge krudt på det? Og hvad er værdien? Det får du svar på i artiklen her.
Læs Mere
30
nov

Opsæt alerts og gør klar til juleferien

Så er det lige om lidt at mange af os går på lang juleferie… Men selvom virksomheden holder juleferie, er brugerne stadig derude.  Det kan derfor være en god idé at opsætte alerts så du får besked hvis I omtales på de sociale medier, samt at planlægge indhold bliver postet mens I holder fri. I artiklen her får du tips...
Læs Mere
1 13 14 15 16 17 20

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld