Kategori

Sociale medier
18
jun

Facebook – still going strong

Nogle tvivler på Facebooks fremtid blandt de mange sociale medier, og der har da også været tale om en udvandring specielt blandt den yngre målgruppe. Men er der noget om snakken? Ikke ifølge Facebook selv! Facebook har selv lavet en større undersøgelse af det sociale medie, om brugernes engagement og omkring virksomhedssider, promoted posts mm.
Læs Mere
03
jun

6 ting du bør optimere på din Facebook-side

Facebook er for mange efterhånden blevet en fast del af kommunikationen til vores kunder, og de fleste har efterhånden masser af erfaring med platformen. Men de flestes Facebook-sider vil nu alligevel have godt af at blive fin-tunet.
Læs Mere
27
maj

B2B på sociale medier i 2013

Flere og flere B2B virksomheder er blevet opmærksomme på fordelene ved de sociale medier, også selvom de befinder sig på et B2B marked, og måske nogle gange betragter sine produkter en anelse “usexede”. Men over de seneste par år har vi set adskillige succesfulde cases fra bl.a. Maersk Line, hvilket måske kan give andre B2B virksomheder blod på tanden.
Læs Mere
22
maj

Ny undersøgelse om paid social media

Det kan være svært at finde ud af, hvordan man bedst anvender, de mange muligheder for eksponering som betalingsannoncer på fx Facebook eller promoverede tweets giver? Grunden til at betalingsannoncer og promoverede tweets er så populære er bl.a., at de giver en virksomhed mulighed for at målrette annonceringen til en meget specifik målgruppe, og så er det en relativ billig...
Læs Mere
14
maj

Mål din aktivitet på Pinterest

Mange virksomheder er nu kommet på de visuelle sociale medier, og der er kommet større forståelse for, hvordan man kan bruge dem forskelligt og tværmedielt. Men hvordan gør man dem målbare, og hvordan kan man se, om tilstedeværelsen skaber resultater? Der findes mange værktøjer, som kan hjælpe virksomheden med at overvåge deres brand og følge deres sociale færden, og med Pinterest‘s...
Læs Mere
14
maj

Engagerende indhold til din LinkedIn-side

De fleste ved sikkert, at en af nøglerne til succes på de sociale medier er kvalitetsindhold, der engagerer brugerne. Men det er ofte nemmere sagt end gjort. I artiklen her giver jeg et par tips til, hvordan du sikrer engagement på din Company Page på LinkedIn.
Læs Mere
07
maj

Bliv en bedre FB community manager

Har du et ønske om at blive en fantastisk community manager for din Facebook fanside? Så kan du få 8 tips, der kan lede dig godt på vej, her.  Del også meget gerne dine erfaringer og gode tip i kommentarfeltet nederst på siden.
Læs Mere
01
maj

Mål effekten af search og social

Som beskrevet mange gange før, er det vigtigt at have en strategi for sin digitale indsats. Og med strategi mener jeg en tydelig plan for ”hvem, hvad, hvor, hvordan, hvornår og hvorfor”, samt konkrete målsætninger, så indsatsen løbende kan evalueres.
Læs Mere
24
apr

Tips til din Social Media Strategi

Med udbredelsen af bl.a. tablets, smartphones samt brugernes ønske om at kunne dele content med sit netværk gennem diverse sociale medier til enhver tid og sted, øges kravene til virksomhederne. Og netop derfor er det vigtigt løbende at fokusere på SEO (Search Engine Optimization), SMO (Social Media Optimization) og online branding, for at kunne imødekomme dine kunders behov og påvirke deres online adfærd...
Læs Mere
15
apr

LinkedIn tips til din company page

I december 2012 kårede LinkedIn de bedste 12 company pages og nu har de lavet en lille analyse og sammendrag af virksomhederne, hvor de er kommet frem med alle de gode tips til, hvordan man skaber succes og optimerer sin kommunikation som virksomhed på LinkedIn.
Læs Mere
1 33 34 35 36 37 48

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld