Infographic: 6 trends, der overtager SoMe i 2017

D. af Kristina Thomsen .

Det er svært at forudsige, hvad der vil ske i fremtiden. Ikke desto mindre forsøger eksperter hvert år at analysere fremtiden for de sociale medier – og interessen for de sociale medier er berettiget. Et stadigt hastigt stigende antal personer på verdensplan bruger Facebook og andre sociale platformer, og de dominerende trends skifter derfor hurtigere… Read more »

Læs mere

4 gode råd til best Social Selling practice

D. af Lærke Cichosz .

Er dit mål at sikre flere kundeemner, bedre anbefalinger og større fortjeneste i 2017? Så bør du helt sikkert overveje at hoppe med på Social Selling vognen. I artiklen her har vi samlet 4 konkrete råd til at sikre en effektiv Social Selling indsats, der sikrer dig et stærkt afsæt for salgsindsatsen i det nye… Read more »

Læs mere

LinkedIn fjerner tags fra de gratis profiler

D. af Nicolai Hæggelin .

Som trofast LinkedIn bruger siden 2004 har jeg altid valgt at køre med en gratis profil (basis) og nydt godt af LinkedIns mange spændende funktioner, herunder tags, som er muligheden for at placere netværket i forskellige kategorier – eks. titler som advokat, CEO, journalist eller emner som LinkedIn leads, deltager på morgenmøder m.m.

Læs mere

De bedste artikler fra 2016

D. af Lærke Cichosz .

Året synger så småt på sidste vers, og mange begynder at forberede sig på det nye år. Derfor ser vi vores snit til at hjælpe dig på vej med guldkorn på det digitale område. Vi har nemlig samlet vores mest populære artikler fra året, der gik, med konkrete værktøjer, guides samt god inspiration, som kan… Read more »

Læs mere

De nye LinkedIn Company Pages

D. af Lærke Cichosz .

Nogle af jer har måske allerede set det på LinkedIn: Unilever har fået fornøjelsen af at afprøve betaversionen på LinkedIn’s nye Company Pages, som byder på mange nye og spændende muligheder. Vi giver et indblik i de nye ændringer annonceret af LinkedIn samt Unilevers nye Company Page.

Læs mere

Er 10 dit Social Selling lykketal?

D. af Nicolai Hæggelin .

Social Selling er en stærk metode til at berige dit netværk, skabe kvalitetsmøder og leads. Ønsker du at påbegynde din personlige Social Selling rejse, følger her konkrete råd til, hvordan du opnår succesfulde resultater.

Læs mere

Brug sociale medier til at promovere dit event

D. af Julie Arnoldi .

Afholdelse af events og konferencer kræver mange ressourcer, men giver til gengæld din virksomhed en god mulighed for at engagere jer i jeres stakeholdere og jeres målgruppe både offline og online. Vi giver dig her nogle gode råd til, hvordan du bedst kan bruge de sociale medier – både før, under og efter dit event.

Læs mere