De nye LinkedIn Company Pages

D. af Lærke Cichosz .

Nogle af jer har måske allerede set det på LinkedIn: Unilever har fået fornøjelsen af at afprøve betaversionen på LinkedIn’s nye Company Pages, som byder på mange nye og spændende muligheder. Vi giver et indblik i de nye ændringer annonceret af LinkedIn samt Unilevers nye Company Page.

Læs mere

Er 10 dit Social Selling lykketal?

D. af Nicolai Hæggelin .

Social Selling er en stærk metode til at berige dit netværk, skabe kvalitetsmøder og leads. Ønsker du at påbegynde din personlige Social Selling rejse, følger her konkrete råd til, hvordan du opnår succesfulde resultater.

Læs mere

Brug sociale medier til at promovere dit event

D. af Julie Arnoldi .

Afholdelse af events og konferencer kræver mange ressourcer, men giver til gengæld din virksomhed en god mulighed for at engagere jer i jeres stakeholdere og jeres målgruppe både offline og online. Vi giver dig her nogle gode råd til, hvordan du bedst kan bruge de sociale medier – både før, under og efter dit event.

Læs mere

Få styr på LinkedIn-indstillingerne

D. af Lærke Cichosz .

Uanset om du skal bruge LinkedIn privat eller i arbejdssammenhæng, så er det vigtigt at have styr på de personlige indstillinger. Derfor har vi lavet dette overblik over væsentlige indstillinger, så du ved, hvad du bør være opmærksom på og have en holdning til.

Læs mere

Udbyg dit netværk på LinkedIn til live events

D. af Julie Arnoldi .

LinkedIn er et ideelt redskab til at skabe relationer og holde kontakten til folk, du møder til diverse konferencer, møder og arrangementer. I denne artikel giver vi dig 10 tips til, hvordan du kan bruge LinkedIn før, under og efter live events.

Læs mere

Ny LinkedIn-funktion: Conversion Tracking

D. af Lærke Cichosz .

Det er ikke mange uger siden, at vi for første gang stødte på LinkedIn’s nye funktion, Conversion Tracking, som LinkedIn nu selv har meldt officielt ud omkring. Vi har kigget nærmere på den nye funktion og hjælper dig på vej med relevant indsigt og overvejelser.

Læs mere