Læring fra 16 mio. brand posts på sociale medier

D. af Signe Vinther .

Holder du af nye statistikker og undersøgelser? Og oplever du sommetider en udfordring i at poste engagerende indhold på tværs af de mange sociale medier? Hos Buffer er svaret ja til begge spørgsmål. Derfor har de undersøgt mere end 16. mio posts på sociale medier og over 100.000 brand konti for at finde ud af, hvordan… Read more »

Læs mere

Skal du blogge på LinkedIn?

D. af Lærke Cichosz .

Måske er du allerede i gang med at blogge på LinkedIn eller overvejer om du eller en kollega skal i gang. Vi giver input til overvejelser om, hvorvidt I skal give jer i kast med LinkedIn-blogging i virksomheden, og hvordan I kommer i gang.

Læs mere

Udnyt salgspotentialet på LinkedIn

D. af Lærke Cichosz .

LinkedIn er et stærkt værktøj, når det kommer til Social Selling. Du har nemlig mulighed for, på professionel vis, at connecte med dine kunder, følge deres aktiviteter og berige dem med værdifuldt content. I artiklen her sætter vi fokus på, hvordan du, med gode råd fra LinkedIn, kan udnytte mediet i forbindelse med Social Selling.

Læs mere

HR-chefens guide til LinkedIn

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere anvender nu LinkedIn til både rekruttering og employer branding, men det kan være en jungle at finde rundt i mulighederne – både de gratis og de betalte fornøjelser. I artiklen her, får du overblikket over hvilke muligheder, der ligger i LinkedIn ift. HR-arbejdet.

Læs mere

Salgsdirektørens guide til LinkedIn

D. af Nicolai Hæggelin .

Flere og flere salgsdirektører er begyndt at arbejde med begrebet Social Selling, men det er bestemt ikke altid en nem opgave at få omstillet salgsorganisationen til at arbejde professionelt med en anderledes tilgang til salget. Få 5 konkrete tips til hvordan du, som salgsdirektør, skaber succes i din organisation.

Læs mere

Skil dig ud med visuelt indhold på LinkedIn

D. af Lærke Cichosz .

Selvom LinkedIn ikke er et visuelt socialt medie ligesom ex Instagram og Pinterest, skal man ikke undervurdere effekten af de visuelle elementer i forbindelse med særligt den personlige profil. I artiklen her sætter vi fokus på, hvordan du kan sikre dig en professionel tilstedeværelse med visuelt content, som gavner både dig og den virksomhed, du… Read more »

Læs mere

Kanalvalg: Hvilket socialt medie kan hvad?

D. af Lærke Cichosz .

Udvalget af sociale medier bliver større og større, og for nogle kan det være svært at finde ud af, hvilke sociale medier der giver mening for netop deres forretning. Trænger du også til hjælp til at finde rundt i junglen af sociale medier? I så fald har vi lavet dette overblik med fordele og ulemper… Read more »

Læs mere