HR-chefens guide til LinkedIn

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere anvender nu LinkedIn til både rekruttering og employer branding, men det kan være en jungle at finde rundt i mulighederne – både de gratis og de betalte fornøjelser. I artiklen her, får du overblikket over hvilke muligheder, der ligger i LinkedIn ift. HR-arbejdet.

Læs mere

Salgsdirektørens guide til LinkedIn

D. af Nicolai Hæggelin .

Flere og flere salgsdirektører er begyndt at arbejde med begrebet Social Selling, men det er bestemt ikke altid en nem opgave at få omstillet salgsorganisationen til at arbejde professionelt med en anderledes tilgang til salget. Få 5 konkrete tips til hvordan du, som salgsdirektør, skaber succes i din organisation.

Læs mere

Skil dig ud med visuelt indhold på LinkedIn

D. af Lærke Cichosz .

Selvom LinkedIn ikke er et visuelt socialt medie ligesom ex Instagram og Pinterest, skal man ikke undervurdere effekten af de visuelle elementer i forbindelse med særligt den personlige profil. I artiklen her sætter vi fokus på, hvordan du kan sikre dig en professionel tilstedeværelse med visuelt content, som gavner både dig og den virksomhed, du… Read more »

Læs mere

Kanalvalg: Hvilket socialt medie kan hvad?

D. af Lærke Cichosz .

Udvalget af sociale medier bliver større og større, og for nogle kan det være svært at finde ud af, hvilke sociale medier der giver mening for netop deres forretning. Trænger du også til hjælp til at finde rundt i junglen af sociale medier? I så fald har vi lavet dette overblik med fordele og ulemper… Read more »

Læs mere

Undgå kold kanvas med LinkedIn

D. af Lærke Cichosz .

Frygter du kold kanvas? Bare rolig, du er helt sikkert ikke alene, men endnu vigtigere  – Der er råd for, hvordan du undgår det. Svaret er LinkedIn, som med sine mange muligheder sikrer, at du kan bearbejde leads allerede inden første telefonsamtale. Vi sætter her fokus på, hvordan du kan bruge LinkedIn i dit indledende… Read more »

Læs mere

LinkedIn Company Page FAQ

D. af Charlotte Steentoft .

Vidensniveauet omkring LinkedIn er efterhånden forholdsvist højt ude i de danske virksomheder. Der er dog en række spørgsmål, vi får igen og igen. Vi har derfor samlet de mest hyppige spørgsmål og svarene hertil i artiklen her.

Læs mere

Udviklingen i danskernes brug af digitale medier

D. af Lærke Cichosz .

DR udgav for nyligt Medieudviklingen 2015 med spændende konklusioner på danskernes brug af diverse medier i det forgangne år. Vi har plukket de vigtigste pointer om udviklingen i danskernes brug af sociale medier og internet og sætter desuden fokus på, hvordan du kan bruge den viden i din virksomhed.

Læs mere

Nye LinkedIn-grupper og betydningen for dig

D. af Lærke Cichosz .

For nylig lancerede LinkedIn omfattende ændringer i forbindelse med deres grupper. En væsentlig ændring er opdelingen af grupper til henholdsvis standardgrupper og hemmelige grupper. Bliv klogere på hvad forskellen er på de to typer grupper, og hvilken effekt det har på dit videre arbejde med grupper på LinkedIn.

Læs mere